Степанська ТГ

Рівненська область, Сарненський район

Місцеві бюджети Рівненщині отримали понад 10 мільйонів гривень за право торгівлі підакцизними товарами

Дата: 21.07.2022 14:16
Кількість переглядів: 99

Як повідомили у Головному управлінні ДПС у Рівненській області, за перше півріччя 2022 року за право оптової, роздрібної торгівлі та зберігання підакцизних товарів суб’єкти господарювання сплатили 10 млн 645 тис грн плати за ліцензії.

Зокрема, в області сплачено  1,1 мільйона за отримані ліцензії на оптову торгівлю алкоголем і тютюном, понад 8,5  мільйона отримали громади від платників за ліцензії на право роздрібної реалізації горілчаної продукції та цигарок. Придбання ліцензій на реалізацію  та зберігання пального додало бюджету понад 1 мільйон гривень. 

Станом на 01.07.2022 року на території області здійснюють діяльність в сфері торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами 2337 суб’єктів господарювання відповідно до 6097 діючих ліцензій. Щодо реалізації та зберігання пального діяльність здійснюють:

- 46 СГ відповідно до 48 діючих ліцензій на право оптової торгівлі;

- 60 СГ відповідно до 214 діючих ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним; 

- 698 СГ відповідно до 800 діючих ліцензій на право зберігання пального.

Наявність ліцензії на реалізацію – головна умова для продажу будь-якої  підакцизної продукції оптом та у роздріб, - наголошують у Головному управлінні ДПС у Рівненській області. ЇЇ відсутність ставить під сумнів якість пропонованої горілчаної продукції чи тютюнових виробів. А це означає, що без ліцензійна торгівлі спиртним та цигарками може нести загрозу життю і здоров’ю споживачів. Окрім того, без ліцензійна діяльність позбавляє бюджет передбачених законом надходжень.

Споживачам варто перевіряти наявність ліцензії у продавця лікеро-горілчаної продукції, тютюнових виробів та пального з тим, щоб отримати легальний та якісний товар. На кожній одиниці спиртного чи тютюнових виробів обов’язково повинна бути марка акцизного податку встановленого зразка, - звертають увагу у податковій службі.

 

 

Реєстратор розрахункових операцій вийшов з ладу – як проводити розрахункові операції?

Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що порядок проведення розрахунків регламентовано Розділом ІІ Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон про РРО).

Статтею 3 Закону про РРО визначено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції, зобов’язані їх проводити на повну суму покупки (надання послуги) через РРО, а у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Положеннями статті 5 Закону про РРО суб’єктам господарювання надано можливість на період виходу з ладу РРО та здійснення його ремонту або у разі тимчасового, не більше 7 робочих днів, відключення електроенергії проводити розрахункові операції із використанням належним чином зареєстрованих книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО.

 

На період дії воєнного стану строки надання індивідуальних податкових консультацій зупиняються


В ГУ ДПС у Рівненській області інформують, що строки надання індивідуальних податкових консультацій визначені ст. 52 Податкового кодексу України.

На період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, що вводиться в Україні, зупиняється перебіг строків, визначених ПКУ, іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім випадків, передбачених ПКУ (п. 102.9 ст. 102 ПКУ).
Тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України від 24 лютого2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ (п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ).
Підпунктом 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ передбачено, що для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім:
- дотримання строків реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 ПКУ, сплати податків та зборів платниками податків;
- строків проведення камеральних перевірок, складення актів, подання та розгляду заперечень, визначення грошових зобов’язань, прийняття, надсилання та оскарження ППР за результатами камеральних перевірок, нарахування пені;
- строків проведення фактичних та документальних позапланових перевірок, складення актів, подання та розгляду заперечень, додаткових документів та пояснень, визначення грошових зобов’язань, прийняття, надсилання та оскарження ППР, адміністративного арешту майна за результатами фактичних перевірок.
Враховуючи викладене, на період дії воєнного стану на території України зупиняються строки надання індивідуальних податкових консультацій.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь