Степанська ТГ

Рівненська область, Сарненський район

Територіальні громади Рівненщини отримали понад 740 млн гривень єдиного податку

Дата: 11.11.2022 11:38
Кількість переглядів: 210

Фото без опису

Територіальні громади Рівненщини отримали понад 740 млн гривень єдиного податку

За десять місяців поточного року малий бізнес Рівненської області сплатив до бюджетів територіальних громад   743,6 млн грн єдиного податку. Приріст до аналогічного періоду минулого року склав 39,8 млн гривень. Про це повідомила заступник начальника  Головного управління ДПС у Рівненській області Зоя Хоній.

Значна частина - 579,8 млн грн,  або 80% від загальної суми сплаченого єдиного податку,   – внесок фізичних осіб, які обрали спрощену систему оподаткування.

Юрособи, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплатили  98,2 млн грн, а сільськогосподарські товаровиробники (четверта група спрощенців) – 65,5 млн грн єдиного податку.

«Своєчасна сплата податків – це не лише внесок в економіку України, а й підтримка нашої армії. Тож, податкова служба Рівненщини просить усіх платників, котрі провадять діяльність, своєчасно перераховувати передбачені законом податки до бюджетів усіх рівнів» -  зазначила Зоя Хоній.

 

Податкова амністія: одноразова добровільна декларація подається безпосередньо декларантом лише в електронній формі

ГУ ДПС у Рівненській області нагадує, що до 1 березня 2023 року триває податкова амністія, в рамках якої громадяни можуть легалізувати активи, придбані за доходи, що не були оподатковані. Згідно з п. 3 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України скористатися одноразовим (спеціальним) добровільним декларуванням можуть фізичні особи – резиденти, у тому числі самозайняті особи, а також фізичні особи, які не є резидентами України, але які були резидентами на момент отримання (набуття) об’єктів декларування чи на момент нарахування (отримання) доходів, за рахунок яких були отримані (набуті) об’єкти декларування, і які відповідно до ПКУ є чи були платниками податків (далі – декларант).

Відповідно до п.п. 6.2 п. 6 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ одноразова (спеціальна) добровільна декларація (далі – Декларація) подається безпосередньо декларантом до контролюючого органу, в електронній формі з урахуванням вимог, встановлених розд. II ПКУ, та особливостей, встановлених підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.

При цьому, згідно з п. 42 прим. 1.5 ст. 42 прим. 1 розд. II ПКУ платник податків стає користувачем Електронного кабінету та набуває право, зокрема, подавати звітність в електронній формі після проходження в електронному кабінеті електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису з дотриманням вимог Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» із змінами та доповненнями та Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» із змінами та доповненнями або тих сервісів ідентифікації, використання яких дозволяється методологом Електронного кабінету.

Таким чином, Декларацію декларант має подати особисто в електронній формі.

 

Податкова знижка: які документи, крім податкової декларації про майновий стан і доходи, повинен подати платник податку, щоб скористатись правом на нарахування податкової знижки щодо частини суми процентів за іпотечним кредитом

Декларант повинен надати документи, що підтверджують витрати, які включаються до податкової знижки:

-кредитний договір та нотаріально завірений договір іпотеки;

-відповідні платіжні документи, в яких чітко визначено суму сплачених відсотків за користування іпотечним кредитом та прізвище, ім’я, по-батькові платника податку як платника цих процентів (рахунок з відбитком каси про перерахування коштів, платіжне доручення банку з відміткою про перерахування коштів);

-паспорт платника податку з позначкою про реєстрацію за місцезнаходженням житлового будинку (квартири, кімнати), щодо якого оформлено іпотечний житловий кредит або разом із паспортом з безконтактним електронним носієм – довідку про реєстрацію місця проживання, видану органом реєстрації.

Копії зазначених документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з податковою декларацією про майновий стан і доходи (далі – Декларація), а оригінали цих документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого Податковим кодексом України.

У разі якщо відповідні витрати підтверджені електронним розрахунковим документом, платник податків зазначає в Декларації лише реквізити електронного розрахункового документа.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь