Степанська ТГ
Рівненська область, Сарненський район

Місцеві бюджети Рівненщині отримали понад 13 мільйонів гривень за право торгівлі підакцизними товарами

Дата: 19.07.2023 11:07
Кількість переглядів: 54

Фото без опису

Як повідомили в Головному управлінні ДПС у Рівненській області, за шість місяців 2023 року за право оптової, роздрібної торгівлі та зберігання підакцизних товарів суб’єкти господарювання Рівненщини сплатили 13 млн 88 тис грн плати за ліцензії, що на 23%, або 2 млн 444 тис грн   перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

Зокрема, платниками сплачено понад 10,3  мільйона гривень за ліцензії на право роздрібної реалізації горілчаної продукції та цигарок, 1,2 млн грн - за отримані ліцензії на оптову торгівлю алкоголем, тютюном, спиртом етиловим та пальним. Придбання ліцензій на зберігання пального додало бюджету 0,5 млн  гривень. 

У  податковій службі області наголошують, що наявність ліцензії на реалізацію – головна умова для продажу будь-якої  підакцизної продукції оптом та у роздріб. ЇЇ відсутність ставить під сумнів якість пропонованої горілчаної продукції чи тютюнових виробів. А це означає, що без ліцензійна торгівлі спиртним та цигарками може нести загрозу життю і здоров’ю споживачів. Окрім того, без ліцензійна діяльність позбавляє бюджет передбачених законом надходжень.

Споживачам варто перевіряти наявність ліцензії у продавця лікеро-горілчаної продукції, тютюнових виробів та пального з тим, щоб отримати легальний та якісний товар. На кожній одиниці спиртного чи тютюнових виробів обов’язково повинна бути марка акцизного податку встановленого зразка.

 

Як подати Декларацію для отримання податкової знижки дистанційно через Електронний кабінет

 

Головне управління ДПС у Рівненській області звертає увагу громадян, що декларацію про майновий стан і доходи, з метою отримання податкової знижки, можна подати через Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/). Особи, які мають особистий ключ кваліфікованого електронного підпису можуть скористатись сервісом «Податкова декларація про майновий стан і доходи». Цей сервіс дозволяє сформувати декларацію з частковим заповненням на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та відомостей щодо об'єктів нерухомого (рухомого) майна.

Для початку використання сервісу необхідно здійснити запит на отримання відомостей з Державного реєстру. Цей запит знаходиться у розділі «Заяви. Запити для отримання інформації» форма запиту F 1301802.

Після отримання відповіді від ДПС, про що можливо дізнатися скориставшись розділом «вхідні/вихідні документи», слід використати режим «Податкова декларація про майновий стан і доходи».

Зверніть увагу, що отримання відомостей з Державного реєстру потребує деякий час (декілька хвилин) і автоматичне часткове заповнення декларації здійснюється лише після отримання відповіді з Державного реєстру.

Для завантаження даних з Державного реєстру та наявних відомостей щодо об'єктів нерухомого (рухомого) майна до декларації слід застосувати режим «Заповнити на основі даних ДПС». При цьому платникам податків слід враховувати те, що наявна інформація може бути не повною, оскільки формується на підставі даних Державного реєстру та не враховує дані щодо отриманих платником податків доходів від інших фізичних осіб та іноземних доходів.

Після перевірки алгоритму заповнення декларації шляхом застосування режиму «перевірити», платник податків повинен зберегти декларацію (режим «зберегти»), підписати (режим «підписати») та надіслати до контролюючого органу.

Також зазначений сервіс надає можливість направити податкову декларацію до контролюючого органу з копіями первинних документів, зокрема для використання права на податкову знижку. Для цього платнику податків слід використати режим «Документ довільної форми». Слід зазначити, що завантаження документів у довільній формі (копій первинних документів) здійснюється єдиним файлом типу РDF або РNG або JPG.

Більше про декларування доходів громадян – за посиланням: 

http://tax.gov.ua/deklaratsiyna-kampaniya-2023/.

 

Підприємства Рівненщини сплатили 630,5 млн грн податку на прибуток

 

У січні – червні 2023 року підприємства області перерахували до зведеного бюджету 630,5  млн грн податку на прибуток. Порівняно з відповідним періодом  2022 року надходження зросли на 355,5 млн грн, або на 133,8 відсотка.  Про це повідомив в.о. начальника Головного управління ДПС у Рівненській області Андрій Троцко.

Зокрема, за звітний період до державного бюджету надійшло 567 млн грн податку на прибуток. Це на 318,6 млн грн, або на 128,2 відсотка більше січня – червня 2022 року.

До місцевого бюджету надходження податку на прибуток склали 63,4 млн грн і порівняно з аналогічним періодом 2022 року зросли на 36,9 млн грн, або на 139,2 відсотка. 

Дякуємо платникам за вчасно сплачені податки!

 

 

Роботодавець до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором повинен обов’язково подати повідомлення до ДПС

 

Головне управління ДПС у Рівненській області звертає увагу роботодавців, що відповідно до вимог статті 24 Кодексу законів про працю України незалежно від виду трудового договору або форми організації трудових відносин працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення органів Державної податкової служби України про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно чинного законодавства роботодавці подають повідомлення про прийняття працівника на роботу до початку роботи працівника.

Нагадаємо, що Уряд постановою від 28.12.2021 № 1392 (далі — Постанова № 1392), яка набула чинності 05.01.2022, вніс зміни до постанови КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 № 413 (далі — Постанова № 413).

Прийняття змін до Постанови № 413 було обумовлено набранням чинності з 01.01.2022 Закону України  від 14.12.2021  №1946 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні»  (далі – Закон № 1946).

Закон № 1946 запровадив особливу систему оподаткування для ІТ компаній, які є резидентами Дія Сіті, та створює для них особливий вид працевлаштування.

При цьому, назву форми Повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу змінено. Нова назва – «Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» (далі – Повідомлення).

Роботодавець (фізична особа - підприємець або юридична особа) до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором повинен обов’язково подати повідомлення до ДПС за встановленою формою (форма повідомлення визначена в Постанові № 413).

Надіслання повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту через Електронний кабінет проводиться в режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету. Користувач може створити, заповнити, відредагувати, підписати та надіслати повідомлення про прийняття працівника на роботу/ укладення гіг-контракту в електронній формі за ідентифікатором форми J/F3001003.

Покрокова інструкція щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності» розміщена у відкритій частині Електронного кабінету в розділі «Допомога».

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь