Степанська ТГ

Рівненська область, Сарненський район

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

Дата: 26.06.2024 11:38
Кількість переглядів: 42

Фото без опису

Заява
 про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

Замовник

Степанська селищна рада

1. Назва документа державного планування:

Генеральний план селища Степань Сарненського району Рівненської області

План зонування території селища Степань Сарненського району Рівненської області

2. Основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування

Містобудівна документація на місцевому рівні «Генеральний план селища Степань Сарненського району Рівненської області», «План зонування території селища Степань Сарненського району Рівненської області», розробляється відповідно до рішення про розроблення генерального плану Степанської селищної ради від 22 травня 2017 року №267.

Основні цілі документа державного планування

Завданнями генерального плану та плану зонування території населеного пункту є:

  • уточнення потреб і переважних напрямів використання територій;
  • уточнення громадських і приватних інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій з дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства, для їх урахування в документації;
  • розроблення містобудівних заходів щодо охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів.

Зв’язок з іншими документами державного планування

Розробляється з врахуванням: Схеми планування території Рівненської області, інформації земельного кадастру, заяв щодо забудови та іншого використання території, стратегії та програми соціально-економічного розвитку Степанської селищної ради.

3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

- зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення.

4. Інформація про ймовірні наслідки:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

  • влаштування централізованої системи водовідведення для нових житлових груп, що дозволить знизити рівень забруднення ґрунтових вод;
  • відновлення та створення нових площ зелених насаджень, зон рекреаційного призначення, що забезпечуватиме зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище від забруднення автотранспортом;
  • закриття існуючого кладовища, та впровадження в дію нового кладовища, що передбачено в генеральному плані, поступове зменшення СЗЗ для закритого кладовища, що знаходиться біля житлової та громадської забудови.

б) для територій з природоохоронним статусом: відсутні

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: відсутні

5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

У контексті СЕО генерального плану та плану зонування с-ща Степань і з метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків передбачається розглянути варіант «нульовий», без впровадження проектних змін, а також порівняльні варіанти окремих рішень генерального плану.

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

В процесі проведення стратегічної екологічної оцінки будуть здійснені такі дослідження: гігієнічний стан земель (мікробіологічне дослідження проб ґрунту), санітарно-мікробіологічне дослідження питної води, дослідження води поверхневих водоймищ, дослідження атмосферного повітря, дослідження шумового навантаження та інфразвуку.

Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації є її відповідність державним будівельним нормам, санітарним нормам і правилам України, законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища. Основні методи під час стратегічної екологічної оцінки: аналіз слабких та сильних сторін проекту містобудівної документації з точки зору екологічної ситуації; консультації з громадськістю щодо екологічних цілей; отримання зауважень і пропозицій до проекту містобудівної документації; проведення громадського обговорення у процесі стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації. В ході СЕО передбачено провести оцінку факторів ризику і потенційного впливу на стан довкілля, врахувати екологічні завдання місцевого рівня в інтересах ефективного і стабільного екологічного і соціально – економічного розвитку селища та підвищення умов життя населення.

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного плануван- дотримання нормативних меж санітарно-захисних зон;

- облаштування ділянок водопровідних споруд, прокладка мереж водопостачання та водовідведення по території;

- покращення стану та розвиток транспортної мережі з урахуванням необхідності забезпечення протишумового захисту та дотримання нормативних санітарних розривів;

- розширення мережі зелених насаджень загального та обмеженого користування з урахуванням нормативних показників; формування зелених насаджень спеціального призначення;

- впровадження новітніх енергоефективних технологій.

- підвищення ефективності санітарного очищення території із дотримання вимог щодо роздільного збирання побутових відходів;

- забезпечення організованого водовідведення дощових та талих вод, забезпечення території локальними очисними спорудами з бензомасловловлювачами для очищення поверхневих стічних вод.

В цілому, розроблений відповідно до державних будівельних норм, санітарних норм і правил проект містобудівної документації не матиме негативних наслідків виконання документа державного планування, а сприятиме інвестиційній привабливості населеного пункту в області та цілому.

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Структура та зміст звіту про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання

Степанська селищна рада Рівненського району Рівненської області (34560, Рівненська область, Рівненський район, с-ще Степань, пл. Незалежності, 1.

Строк подання зауважень та пропозицій до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки становить 10 днів з дня її оприлюднення .

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь