Степанська ТГ

Рівненська область, Сарненський район

Територіальні громади Рівненщини отримали понад 12,5 мільйона гривень від ліцензування продажу підакцизних товарів

Дата: 22.07.2024 08:53
Кількість переглядів: 85

Фото без опису

Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що станом на 01.07.2024 року на території області  суб’єкти господарювання здійснюють діяльність в сфері:

  • роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами відповідно до 6376 діючих ліцензій;
  • оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами  відповідно до 26 діючих ліцензій;
  • оптової торгівлі пальним -  54 діючих ліцензій;
  • роздрібної торгівлі пальним - 203 діючі ліцензії;
  • зберігання пального -  1144 діючих ліцензій.

За шість  місяців 2024 року до місцевих бюджетів Рівненської області надійшло 12,5 млн гривень плати за ліцензії на продаж підакцизної продукції.

Зокрема, платники сплатили:

  • за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами – 10,2 млн грн;
  • за ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами 1,1 млн грн;
  • за ліцензіїї на право зберігання пального 0,610 млн грн;
  • за ліцензії на право оптової  та роздрібної торгівлі пальним – 0,618 млн гривень.

Нагадаємо, ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями видаються територіальними органами ДПС. Для отримання ліцензії суб'єкт господарювання подає до органу ліцензування за місцем провадження діяльності заяву у довільній формі. Якщо платник під час продажу підакцизних товарів використовує програмні РРО у місці торгівлі, то у заяві він зазначає їх перелік, фіскальні номери, дату реєстрації в контролюючому органі та назву моделі ПРРО.

 

З реквізитами рахунків для сплати податків, зборів, єдиного внеску та інших платежів до бюджету можна ознайомитись на вебпорталі ДПС
         

ГУ ДПС у Рівненській області звертає увагу платників податків, що своєчасне доведення платникам реквізитів рахунків для сплати податків, зборів та платежів, відкритих Державною казначейською службою України, відбувається шляхом їх розміщення в Центрах обслуговування платників податків або на вебпорталі ДПС за посиланням: Головна/Рахунки для сплати платежів (https://tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/).

Одночасно, за принципами, визначеними п. 42 прим. 1.1 ст. 42 прим. 1 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) функціонує електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/), який забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, автоматизованого визначення рахунків для сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на поточну дату конкретного платника податків.

 

Для листування з ДПС обирайте зручний електронний формат

 

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що для надсилання листів (запитів, звернень тощо) в електронному вигляді  до контролюючого органу платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (cabinet.tax.gov.ua).

При формуванні листа (запиту, звернення тощо) оберіть:

регіон, в якому знаходиться контролюючий орган,

контролюючий орган,

тип документа,

тематику звернення,

заповніть короткий зміст листа,

завантажте лист (файл у форматі pdf до 5 МБ),

збережіть, підпишіть та надішліть сформований лист.

Інформація щодо отримання та реєстрації листів у контролюючому органі міститься в режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», інформація щодо відправлених листів – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Для подання податкових документів звітності, фінансової звітності, податкових та акцизних накладних, розрахунків коригування, заяв, сервісних запитів засобами електронного зв’язку передбачено розділ «Введення звітності».

Презентаційні матеріали щодо надсилання листів в електронному вигляді до органу ДПС в Електронному кабінеті можна переглянути тут.

Також звертаємо увагу, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через Електронний кабінет. Для цього необхідно подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет. Форми Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет та Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 18.03.2021 №159 «Про затвердження Змін до Порядку функціонування Електронного кабінету».

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь